Dmuchawiec

Prywatny zakątek sieci. Witamy serdecznie wszystkich odwiedzających.

08 listopada 2005

Reklama

Jest takie miejsce w Obser­wa­to­rium Astro­no­mi­cznym, które najczęściej trafia, czasem tylko jako ilu­stra­cja, do gazet czy programów telewizyjnych. Mowa oczywiście o kopule teleskopu Zeissa. Teleskop to już leciwy i w sumie niewielki (obiektyw to dwudziestocentymetrowa soczewka), ale z długą historią - w 1949 roku panowie Dobrzycki i Kwiek odkryli za jego pomocą planetoidę, która później dostała numerek 1572 i nazwę Posnania.
A na obrazku zalety teleskopu prezentuje młodsza z moich małych siostrzyczek. W czasie dzisiejszej wizyty uzyskałem oficjalną zgodę na publikację wizerunku. Innych osób na tej stronie o to nie pytałem, ale mam nadzieję, że proces mi nie grozi :)

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Po prostu oczom nie wierzę. Wspaniała strona, wspaniałe foty, teksty, opisy. Pełne uznanie. Dziekuję. Sparwiliście mi wiele przyjemności. Nam właściwie. Martyna wyglada pięknie, w ciąży.
Piękna fota nadwarciańska, aż dech zapiera.Numer z latarkami- dla mnie hit. Jaskółki- co za ujęcie! Odświezona fota, Martyna jesienna, Martyna tańcząca w gwiazdach prawie, Jej portret!!!
No i oczywiście Krzyś. Juz ma słodka buźkę. Sylwia to aż buzię ze zdziwienia otworzyła , a nasza Flora zagaworzyła radośnie.
Chylę czoła. Ja też chcę taką stronę!
Jesteście piękni, wspaniali. A Piotr jest moim guru fotograficznym.
Pozdrawiam serdecznie. Usmiechy od Sylwi i Florentyny

wtorek, listopada 08, 2005 11:06:00 PM  
Blogger Piotrek said...

No no... Dzięki. Zawstydzasz mnie :) Ale miło wiedzieć, że się podoba.
A co do strony, to nie jest to nic specjalnie trudnego. Spróbuj swoich sił! Fajna zabawa. A w razie kłopotów służę pomocą. Pozdrów swoje Panie!

środa, listopada 09, 2005 1:00:00 AM  

Prześlij komentarz

<< Home