Dmuchawiec

Prywatny zakątek sieci. Witamy serdecznie wszystkich odwiedzających.

28 marca 2006

Wiosenna Sieczka

Wreszcie zrobiło się ciepło. Bardzo szybko to się stało. Tak szybko, że nie zdążył jeszcze zniknąć lód na stawach i śnieg na ocienionych kawałkach pól. W nagrodę za cierpliwe wyczekiwanie Wiosna zasnuła wczoraj okolice Poznania malowniczymi mgłami.
Oczywiście mam nadzieję, że takie nagłe ocieplenie nie spowoduje powodzi i że nikomu nie stanie się krzywda. Jednocześnie samolubnie marzę, że już w tym roku nie zmarznę... Jak dla mnie Wiosna zaczyna się powyżej 15°C...
Zmuszony wczoraj widokiem doliny Warty otulonej bielą i szarością zmieniłem rutynową trasę praca»dom i wylądowałem na Łęgach Dębińskich. Pierwszy raz byłem w tej części lasu, choć latami wydywałem ją z pociągów do Krotoszyna. Urzekł mnie spokój tego zakątka. Byłem pod takim wrażeniem, że dopiero wskazania światłomierza i brak statywu zmusiły mnie do zakończenia pleneru... Obiecałem sobie wybrać się tam jeszcze nie raz ...

2 Comments:

Blogger szymon said...

To się kolega napstrykał :-)) ...ładnie, ładnie. Szczególnie podoba mi się ten domek we mgle pomiędzy drzewami. Lubię takię ujęcia pełne tajemniczości ...z lekką nutką grozy ;-)

Pozdrawiam i dzięki za komentarze (i trzymanie ręki na pulsie literówek ;-))

wtorek, marca 28, 2006 10:58:00 PM  
Blogger Piotrek said...

A uwierzysz, że pomiędzy mną a domkuem jest Warta? :)

środa, marca 29, 2006 2:08:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home