Dmuchawiec

Prywatny zakątek sieci. Witamy serdecznie wszystkich odwiedzających.

16 października 2006

Rzym

Zeszły tydzień spędziłem w Wiecznym Mieście. Poniedziałek i piątek to podróż. Wtorek i środa to szkolenie na temat standardu procesów deweloperskich w programie kosmicznym Galileo. Czwartek - włóczęga ulicami tego pięknego miasta. Fotografie pochodzą oczywiście z tego dnia. Zwykle staram się nie umieszczać na raz więcej niz jedno lub dwa zdjęcia. Ale stolica Włoch wywarła na mnie takie wrażenie, że nie mogłem się oprzeć i wybrałem aż siedem spośród trzystu.







3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Podziwiam, że się ograniczyłeś tylko do 7 zdjęć. Choć nie ukrywam, że chętnie przeczytała bym taką piekną opowieść jak tą o górach tylko tym razem o Rzymie.
Pozdrawiam

wtorek, października 17, 2006 7:41:00 AM  
Blogger Piotrek said...

Innym razem... :) Zwłaszcza, że jedyne co mógłbym zamieścić, to krótki przewodnik - co można zobarzyć w jeden dzień w mieście na którego zwiedzanie należałoby poświęcić dwa tygodnie...

wtorek, października 17, 2006 12:00:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Wow... Ty to masz dobrze! Szkoda, że mój zawód nie przewiduje takich szkoleń...

wtorek, października 17, 2006 5:57:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home